06 August 2008

mischa doesnt want to belong to the DUI club, kinda late(part2)

Mischa sobre su arresto:

"Fue un punto bajo en mi vida. Es decir, la verdad de la cuestión es que yo estaba siendo irresponsable para empezar, me mudé a Los Angeles y nunca me saqué el permiso de conducir. No lo sé, fue un bajón espantoso para mi. A pesar de que me han criado de una manera muy liberal, algo como esto es vergonzoso para mis padres. Fue una experiencia surreal y me chocó lo mucho que la prensa hizo de ello, pero, el asunto es que, pedí disculpas, y tienes que esperar a que eso sea suficiente porque, qué otra cosa puedes hacer? Sólo estoy viviendo la vida y la gente comete errores, sabes?".

Este fue un error muy grande y hizo que muchos miraran con otros ojos a Mischa, no era algo que se esperase de ella, no como de Paris, Lilo y de la Nicole de entonces. A ver qué pasa con Mischa, si se echará a perder o si remontará...

/

Mischa on her arrest:

“It was a low point in my life. I mean, the truth of the matter is, I was being irresponsible to begin with – I moved to LA and never got a licence. I don’t know, it was just an awful low for me. Even though, in a lot of ways, my upbringing has been quite liberal, something like that is embarrassing and appalling for my parents. It was a surreal experience and I was shocked at how much press it made but, the thing is, I apologised – and you have to just hope that that’s enough, because what else can you do? I’m just living life, and people make mistakes, you know?”

This was a very big mistake and made people look at her with other eyes, it wasn't something you could see coming from her, not like from Paris, Lilo and Nicole back then. So we'll see if she goes all down or will be back...

No comments:

Related Posts with Thumbnails