19 January 2010

little j is not going to be the next lilo

La 'Gossip Girl' Taylor Momsen con Linds. Tay ha dicho:

"Amo trabajar. Soy una trabajadora compulsiva y nadie lo cree. Estoy en el estudio de grabación hasta las tres de la mañana. Obtengo tanta mala sintonía por ser como Lindsay Lohan, y odio tener que nombrar a alguien porque ella es muy dulce y yo no lo soy. Yo no salgo. No tengo ningún deseo de ser una chica fiestera en los tabloides. Soy enteramente una solitaria. Lo he sido durante toda mi vida."

Sí, parece que Taylor no critica a Lindsay pero bien que ella dice que es todo lo contrario y que no es una fiestera como ella y que se toma su trabajo en serio. Ya ven que Lilo no resulta inspirar para nada a las nuevas starlets.

/

'Gossip Girl' Taylor Momsen with Linds. Tay has said:

"I love working. I'm a workaholic, and no one believes it. I'm in the recording studio until three in the morning. I get such a rap for being like Lindsay Lohan - and I hate naming names because she's really sweet - and I'm really not. I don't go out. I have no desire to be some tabloid party girl. I'm entirely a loner. I have been my entire life."

Yes, it seems that Taylor doesn't critisize Lindsay but she indeed says that she's the opposite, not being a party girl like her and taking her her work seriously. As you see Lilo doesn't inspire at all these new starlets.

No comments:

Related Posts with Thumbnails